Förnekelse..

Idag har jag pluggat och pluggat och åter pluggat, men de känns fortfarande inte bra.. Så på eftermiddagen kom förnekelsen, tentan finns inte.. Imorgon är vanlig skoldag, ingen tentadag. Så för att slippa plugga bestämde jag mig för att träna på crosstrainern + styrka, och sedan baka bröd med basilika och vitlök i. Ren förnekelse och undanflykter!

Träningen gick bra, tills nu efter. Knät strular och de gör riktigt ont, dedär jäkla knät! Men smörjt med liniment nu och hoppas på att de lägger sig under natten..

Nu kollar jag på outsiders och de är heelt sjukt ! De är en som satt krokar i skinnet och lyftes 60 meter upp i luften, i skinnet alltså. Jag förstår inte hur man ens kan tänka på att göra något sånt. Jag som är rädd för en liten spruta, och han kör in tjocka krokar och sedan händer i dom, GALET!!

Ni får hålla tummarna för mig imorgon mellan klockan 9-12. Rapporterar när jag kommer hem hur de hela gick!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0