Första dagen..

Som vanligt, när man känner att man måste sova för man vill vara pigg dagen efter, och man ska till något nytt ställe så är de omöjligt att sova. Exakt så var de igår kväll för mig, och hela natten. Har sovit riktigt dåligt!

Jag verkligen kastades in i Miques arbete idag och de känns i både kropp och huvud nu. Men de var kul och tiden bara försvann vilket känns positivt! : ) Lärde mig kassan, och sedan har jag tagit tag i en stooor pall med varor som skulle in på pyttelilla lagret, de var som ett svårt pussel. Klurigt och kul! De är däremot inte de lättaste sortimentet att lära sig då de är massa småsaker, men jag älskar deras grejjor! Imorgon skall de bli en lite genomgång sådär också så jag känner att dehär blir kul !! : )

Självklart, som alltid när jag ska åka tåg hem, så är de förseningar. Förtillfället hatar jag Upptåget som gjorde att jag missade sjukhuset!!

Sov gott !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0