Mirakel tenta.

Idag fick vi äntligen resultatet från Ekonomitentan! Jag förstår absolut inte hur jag lyckats eller vad som hände, men jag hade 51/52 och bäst i klassen. Hallå!? Jag har för mig att jag inte skrev så mycke man skulle på några frågor.. Men tydligen så skrev jag mer än vad jag minns. . Tror jag var i chock under själva tentan eller något liknande. Den är helt klart ett mirakel !! 

Jag som aldrig har varit i närheten av bäst i klassen förut har nu varit bäst på 3 av 4 tentor. Börjar jag bli smart eller är de något som är fel bara ?  Tss..  Jag kanske är framtidens ekonom ?

Ikväll blire nog lite fira i form utav något smaskigt : ) De är jag väl värd ?

Kommentarer
Avsändare: Miche

Grattis Alx! men du har ju alltid varit klassens Ljus =) haha hade inte du typ bäst på marknadsföringen oxå?

2008-09-09 @ 17:21:17
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: Alltid lika allvetande Anders

Ok då... Grattis! :-) Fira med något gott i kväll. Jag har ett bra recept:



3 deciliter Debet

50 gram Kredit

4 liter konteringsmallar

4 skalade resultaträkningar

1 balansrapport



Börja med att finhacka balansrapporten och lägg den sedan i en smord ugnssäker form. Smält din Kredit i en kastrull på medelhög värme. Låt svalna och häll sedan över i formen. Tillsätt sedan Debit och salta rikligt! Riv de fyra resultaträkningarna med ett rivjärn och häll även ner dessa i formen. Slutligen tillsätter du de fyra liter konteringsmallar som du har kvar och finfördelar dem över hela rätten.

Grädda sedan i 225 grader i ca 25-30 minuter och servera gärna med en riklig portion tentaångest och garnera med några nypor vanvett! Lycka till och bon apetit! ;-)

2008-09-09 @ 17:51:56
Avsändare: Alexandra

Haha klassens ljus? de vet jag inte.. men de stämmar, marknadsföring och säljtentan också. Anders!! jag tror jag skrattat ihjäl mig nu! Ska baka denna rätt sen ikväll, kommer bli underbar. och allt tack vare dig Anders !!

2008-09-09 @ 18:15:09
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: kebabmannen

GAAAAHAHAHAhahaha hahahahah ha!!!!!! bra där Mr Beatbox! =D=D

2008-09-09 @ 18:17:57
Avsändare: kebabmannen

Och alx såklart =D

2008-09-09 @ 18:18:50
Avsändare: Brorsan

Grattis syrran! Och tackar för den goda äppelpajen.

2008-09-09 @ 20:45:25
Avsändare: Alexandra

Tack och Varsegod!:) Bara de finns paj kvar imorgon så är jag nöjd. haha

2008-09-09 @ 21:22:51
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0