Paket världen.

Imorse hade vi paket-inslagning på DUKA. En som jobbar där visade oss och gav oss lite tips på hur man gör fina paket. Sen fick vi slå in en paket själva. Mitt blev rosa och fint med en silverblomma utav snöre. Så nu vill jag slå in paket då vi fick en sån där grejj som delar snöret så de blir massa små strimlor .. Jag älskar dom och har alltid velat ha en!

Nu är jag hemma i Tierp för att spender min helg här. Eller på söndag fm åker jag till Uppsala för att kika på en lägenhet sen jobba. Bra med lite extra chash även i oktober! Även fått svar från ett tänkbart LiA ställe så ska dit på möte på Måndag. Lite nervöst och spännande , men kul! 

Förövrigt så har jag en pingvin kompis som är blind och hoppar på kryckor! Coolaste pingvinen ever !! Haha..


Kommentarer
Avsändare: Miche

Nice med lägenhets kik =) då kan ju jag ta över er nuvarande juu =) instämmer att din/vår pingvin kompis e riktigt cool!

2008-09-05 @ 21:51:16
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Haha de kan du glömma att du får göra :p Ja, hon är extrem! Strömmings-snaskaren!

2008-09-06 @ 00:05:28
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: Hannah

kom ihåg att lägenheten måste va stor nog så VI får plats...jag och 50 par skor tar plats!!

2008-09-06 @ 09:57:15
Avsändare: Alexandra

Så jag får liksom med dig på köpet om jag skaffar en lägenhet? haha..

2008-09-06 @ 11:53:57
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0