Stendag.

Nu är jag hemma från skolan och väntar på att mammas krovstroganoff ska tina.. Jag måste erkänna att jag saknar mammas mat när jag är i Uppsala. Jag har hennes recept men inte fan blir de lika gott. Mammas mat är magisk : )

Idag har vi haft Sten och sälj, helt klart roligaste lektionen och läraren.. Men de är väl tur att sälj är roligast eftersom de är huvudämnet : ) Lärde oss förhandling idag så nu är vi farliga för cheferna när de gäller löne-förhandlig ; )

Har även smsat lite med Sara vilket har dragit igång längtat ännu mer.. tror jag aldrig längtat så mycket efter en Ullareds-resa. Tror de beror på att jag får umgås med ett gäng personer som jag inte umgåtts så mycket med på sistone.. Eller så är jag bara extremt shopping och kebab sugen ? Tss..


Kommentarer
Avsändare: Eliin

hihiiii gu vaa kul de ska bli....

2008-09-17 @ 22:07:00
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Alx

Ja eller hur!! :D

2008-09-17 @ 22:11:23

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0