Stoppa import ?

Jag lärde mig något nytt i skolan idag.. Något jag absolut inte gillade! Svarta änkan finns i Sverige !! Jag hatar spindlar och är livrädd för spindlar. Varför ska denna äckliga farliga giftiga spindel trivas i vårat kalla land?! Jag ska aldrig vara nära någon container som kommer till Sverige. Jag känner just nu, i denna stund, ett hat mot import! Endast för att de för in spindlar.. Ursch!

På vägen till skolan stod de en buss och en scen på vaksalatorg. På vägen hem till Johannes stog de runt tio bussar där, massa folk med reseväskor, musik spelades och fullt med fotografer. Jag fattar ingenting! Någon som vet vad som händer där idag ?

Kommentarer
Avsändare: Eliin

hihi hade du inte kommit underfund med de än de läste jag för någon vecka sen

2008-09-15 @ 21:44:58
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0