Vi tänker stort !!

Trots min magknip som förmodligen orsakats av för mycket laktos skit så känner jag mig taggad! Skolan idag kändes bra på nå vis. Redovisade min Mystery shopper uppgift som jag gjort under sommaren (i tisdags) och de kändes helt ok, jag är nöjd iaf. Vi fick även börja med ett nytt grupparbete " att planera en butik " Vi ska alltså planera allt inför att öppna en butik. Våran idé är underbar och jag är taggad som bara den !! Vill att vi ska få starta våran butik på riktigt. Den kommer bli brutal ! Stor ! Världs känd!  Typ...

Var även på lite LiA jakt och pratade med en anställd som bad mig skicka info om utbildningen till ägaren, så hoppas på napp där. Dom verkade kanon trevliga : )

Ikväll äre Idol igen och jag längtar.. Men först är de sjukhuset, de är en höjdare de med! Lite beroende av sjukhuset tror jag. .

Må gott!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0