Vinkväll med tjejorna.

Kvällen igår blev verkligen lyckad, fast de är inte så konstigt då den spenderades med Emeli och Lina. Lina som är lite yngre skulle sova middag så jag och Emeli åkte och handlade salladsingredienser, vitlöksbaguett, chips & godis. Vi åkte sedan hem till Emeli och började förbereda allt.. Efter en liten väntan på lilla Lina så kom hon och vi åt salladen som var galet god !! Vi flyttade oss vidare till soffan och där satt vi med godis, chips och vin/cider. Vi skulle se film men vi såg inte så mycket utav någon av dom.. Vi var mest rädda då de var mörkt utanför! Runt tolv blev Lina hämtad och jag och Emeli säkrade tv-rummet genom att dra för alla gardiner. Vi var trygga så vi fortsatte dricka vin, åt lite mer sallad och ha de bra.. Eller bra och bra.. vi hade kul !!

Klockan hann iallafall bli en hel del innan vi kröp ner i sängen och kunde känna att vi var så trygga att vi kunde sova.. Jätte mysig och rolig kväll ! Emeli & Lina, jag gillar er !


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0