1 april

Jag är livrädd för att någon ska lyckas lura mig idag.. Jag som är så lätt lurad lär vara på min vakt hela dagen. Lär nu läsa arbetarbladet och se vad deras skämt är. Men jag kommer säkert inte att hitta de, som vanligt ..  Brukar ni luras på första april?

Annars då, jo jag har väldigt ont i ögonen idag. Brukar alltid få de när jag har hög feber men de har jag inte nu så vet inte varför dom bråkar. Kanske går över snart om jag har tur.

Idag är första dagen med ipred lagen också och jag tycker de är allt annat än positivt. Jag tror att de flesta svenskar är negativ till den.. De är bara de som bestämt den som också tycker den är bra. Och att de kommer behöva börja ladda ner en fil för att se vilka som laddar ner är ju sjukt. De får bryta mot lagen, gaalet !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0