Dop & lite allt möjligt..

Har haft en utmärkt lördag och än är den  inte över.. Började dagen med födelsedags firande av mamma som fyllde år i tisdags. Åt god tårta och annat smask. Sedan åkte vi iväg i min svarta bebis till kyrkan i tolfta där lilla Molly skulle döpas. Bland de sötaste ungar jag sett, helt klart!! Kände mig dock lite dålig som inte kunde bönerna. Men jag hostade lite istället..

Var sedan en snabbis till systemet (jag som inte skulle dricka fören sista april), åkte förbi hemma och greppade en pirog som jag tog med till Elin och Tobbe och åt där. Och när jag kom dit var de fullt hus, Emeli, Robin och Emil var också där.

Åkte sedan iväg på massage vilket var mycket behövligt och skönt. Sist men inte minst åkte jag till Sara för en liten pratstund sådär : )

Nu sitter jag här med Elin och vi ska korka upp lite vin. Yummi! Ska  nog gå över till grannarna sen som har homecome party efter deras resa i vida världen.


Kommentarer
Avsändare: Sara

Bra det där med hostandet i kyrkan! DET ska jag göra nästa gång:)

2009-04-20 @ 14:30:59
URL: http://saraagren.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0