Maj-blomma

Var väldigt trött när klockan ringde imorse och när jag varit uppe i 1 timme visste jag fortfarande inte om jag verkligen var vaken än. Riktigt seg morgon alltså. Hade bestämt mig för att ta tag i något jag tänkt göra i ca 2 månader nu, nämligen inga a-kassan. Men självklart var de super lång kö så inte fick jag svar på mina frågor inte. Blää..

Blev en lång dag på jobbet, men en lång dag som gick väldigt fort. De finns så galet mycket att göra nu vilket är väldigt kul, men de känns när man kommer hem att man är riktigt slut. Men jag har gjort lite nytta ialla fall.

Tråkigt nog är jag verkligen otaggad för festande imorgon kväll. Jobbar på dagen och 1 maj, men tanken var att de skulle galejjas lite ändå. Men nu vette fan, jag kanske åker hem - tar något glas vin med de mysiga folket  och sen sover.. De vore så mycket skönare att vakna utvilad på fredag.. Aja, de visar sig. Jag kanske hinner bli taggad ..

Gjorde en god insats och köpte en fin majblomma idag också.. Eller är de en god insats? Den var väldigt fin i år så jag slog till på en krans.

Nu ska jag sno lite coca cola av Johannes innan jag ska krypa ner i den efterlängtade sängen..

Kommentarer
Avsändare: Anonym

jag köpte en "pin" skitsnygg ;)

2009-04-29 @ 22:49:08
URL: http://eva.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0