Middag för 1

Nu har jag varit duktig och jobbat 2 dagar fast jag mått rätt dåligt. Som belöning gav jag mig själv en smaskig middag ikväll. Gjorde pasta och en egen pastasås med skinka, vitlök och soltorkade tomater. De blev riktigt gott och nu känns de verkligen skönt med två dagars ledigt : ) Både dop och massage står på schemat. Och träffade förövrigt lilla Molly som ska döpas på Lördag. Va så kul att äntligen få se henne! Hon var galet söt och ser lite ut som ronja rövardotter. Hihi.



Min förkylning känns iaf lite bättre idag. Jag hör bättre och har en röst som håller, men hostar däremot mer. Men alla är sjuka nu och jag har fått mycke stöd av alla kunder. Hihi.

Nu ska jag kolla på sjukhuset..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0