Min underbara Fredag

Jag hade en helt underbar dag igår.. Tog på mig mitt nya linne och nya tröja (jag älskar att ha nya kläder) och gick till tåget. Väl i Tierp hämtade mamma upp mig och vi åka hem för en fika i solen. Och en glass. Vi satt där och planderade Thailands resan som sker inom ett år och läste lite sådär.

På eftermiddagen bar de av mot Gävle där Robin och Emil skulle på bio. Jag Emeli och Lina åt på subway, köpte lite godis och fortsatte våran resa mot Sandviken, Järbo, Skogen. Där bor Emelis mamma och pappa i ett galet fint hus och ett underbart läge.. Jag blev rätt knäckt av hur fint de var så de slutade med att jag tog massa kort som jag först av allt imorse visade för mamma. 




Jag hade de så fruktansvärt mysigt med mamma på dagen och brudarna på kvällen. Tack <3

Idag har jag också umgåtts med dessa vackra brudar. Hämtade upp Lina imorse och vi åkte till Emeli. Emelis hår skulle nämligen vid 11 tiden växa väldigt mycket vilket vi inte ville missa (eller så satte vi i löshår?)  Växte gjorde de ialla fall : )

Efter de har jag och Emeli hunnit med att handla inför kvällens grillning/bastning/drickning hos syster, ätit lunch och övertalat syrran att hänga med för att äta glass i Tierp. Årets första och smaskigaste mjukglass. Som dock rann rätt mycket.  Nu lär jag sminka mig och åka till syster igen. weeii : )

Kommentarer
Avsändare: Lisa

Gott med glass såhär i värmen :)



Titta gärna in i min blogg =)



Kram /Lisa

2009-04-25 @ 17:00:24
URL: http://hoppalong.blogg.se/
Avsändare: Sandra ♥

vilka mysiga kort !:)

2009-04-25 @ 17:31:26
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Avsändare: Elin

haha vad hände igår....ja somna ju....va faan

2009-04-26 @ 10:28:10
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0