Mina nya glassbägare..

Idag skulle jag varit ledig men då ännu en sjukdom slagit till så fick jag gå in och jobba. Fick ett sms av chefen att de vore toppen om jag kom tidigare då de var massor av saker att göra och en stor leverans. Så jag åkte dit 1timme tidigare. Och visst fanns de saker att göra. Dagar som denna älskar jag mitt jobb lite extra, tiden bara försvinner och de är så roligt helatiden. Då är jag ändå förkyld idag och har gått runt och hostat, snorat och försökt hålla rösten hel. På lunchen passade jag på att köpa dop-present till Malins (en granne jag växt upp med) dotter. Men köpte även ett par helt underbara glassbägare, eller glassrån, eller glasstrut? Ja, vi vet inte vad vi ska kalla dom än. Men underbara är dom.. Köpte två rosa, två blåa och två gröna. Så när jag slutade sprang jag in på Maxi och köpte ett paket glass så att jag kunde premiär äta ikväll : )



Imorgon ska de också göras en hel del så jag kommer förmodligen få ännu en såndär extra rolig dag imorgon : )

Kommentarer
Avsändare: Lina



ååååå alexandra, jag tror jag avlider! jag vill också ha glass!

2009-04-14 @ 22:53:20
URL: http://misslittleberry.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0