Packad och klar..

Nu har jag packat väskan och är redo för att inatt, eller, 04.30 åka iväg för shopping. De är bara tandborsten som ska packas ner.

Har jobbat idag också. Var ganska bra drag för att vara Söndag så dagen gick fort. När jag kom hem gjorde jag nudelwok och vitlöksbröd åt oss. Tog ett glas vin till i hopp om att kunna sova ikväll. Lär ju vara utvilad imorgon men har så jäkla svårt för att somna nu för tiden. Men vinet kanske hjälper.

Köpt bananer och satsumas som jag ska ha med på resan och blandat en flaska med mammas körsbärssaft.. Smaskens. Elin hade köpt melodifestival skivan som vi ska digga på vägen ner så vi får nog en bra resa. Weii.

Kommentarer
Avsändare: Elin

ja har köpt päronfestis =P

2009-04-05 @ 22:50:23
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0