Positiv igen..

Nu har min energi, glädje och positivitet kommit tillbaka igen : )  Vet inte varför men den kom när jag jobbade idag.. Kanske alla härliga kunder och bara själva jobbet i sig i kombination med vårvädret ? Härligt är de i alla fall..

Konstaterade på vägen hem från jobbet att jag börjar bli lite lätt farlig i trafiken här i stan. Förut var jag livrädd och feg men nu kör jag bara på och skrattar eller svär åt alla som gör nå fel. Hihi ..

Läste en lång artikel om nya IKEA här i Uppsala på lunchen i tidningen market. Jag måste nästan åka dit imorgon efter jobbet. Riktigt nyfiken på hur de ser ut där, ska tydligen vara väldigt olikt alla andra IKEA varuhus. Jag älskar IKEA hur dom än är dock !

Nu ska jag fortsätta sitta och le och poppa musik ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0