Shopping <3

Nu är jag hemma igen efter en lång bilfärd. Vi åkte ju som sagt tidigt igår morse och var framme i Ullared strax efter 11 på förmiddagen. De gick hur bra som helst att åka, tiden bara försvann trots att jag bara sov max 30 min. När vi kom fram åt vi en snabb lunch innan vi greppade varsin mega stor kundvagn och begav oss in i den härliga shopping yran. Jag som skulle handla tusen saker till lägenheten blev helt yr och bara gick utan att plocka på mig något, tills jag insåg att nej, nu måste vagnen fyllas. Och de gick ganska lätt! Jag som alltid shoppar minst när vi är där köpte helt klart mest denna gång. Men då är de ju även jag som flyttat hemifrån.  Vi gick och åt på de klassiska stället igår kväll innan vi strax efter 21 slocknade efter en lång dag.

Klockan 06.21 vaknar jag av att de skrammlar utanför " OH nej!! de är kö och folk går med kundvagnar ändå här, REDAN" Men, de var inte de som lät för strax före åtta gick jag och Elin ut och ställde oss i den korta kö som blir precis innan de öppnar på morgonen. Vi hade riktigt kul åt folk som gick förbi oss. De hade gigantiska ögon och helt fokuserade på att komma in och bara shoppa. Tss. När klockan blev halv tolv kände vi att nej, nu måste vi bege oss hemåt så de inte blir så sent. Vi tog en lunch och satte oss i den fullpackade bilen hem..

Lite bilder: (observera de rosa tandborstfodralet)



Jag är nöjd..

Kommentarer
Avsändare: Anonym

Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:

http://www.metrobloggen.se/offer



Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-04-07 @ 23:47:53
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0