SnyggLina

Vaknade imorse av att jag hostade, börjar bli en tradition.. Gick upp och kastade mig i soffan där jag trivdes mycket bra tills hostan bara blev för mycket. Men vågade inte ta hostmedicin eftersom jag skulle köra bil och ja, den är inte som den ska den medicinen.

Slängde mig i bilen vid 11.25 och gasade iväg mot stationen i tron om att jag var sen och min lilla Lina stog där och stampade. Men jag var visst tidig. Så de kan gå när man hittar dåligt i en stad. Vi åkte vidare till Willys för att jag skulle storhandla, vilket jag gjorde. Nu är frysen och kylen fylld igen och jag gillart!

Lina fick sedan sitt hår och hon blev så snygg tycker jag! Riktigt het : ) Plus att jag fick sällskap av Lina hela dagen vilket var lika kul som alltid..

Nu har jag en slapparkväll som jag ska fortsätta med. Så atte, må gott!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0