städat

Idag var det ännu en härlig vårdag. Dock märkte jag inte mycket av den då jag jobbade. Men lite sol var de när jag slutade 17.30.  När jag kom hem blev de ingen soffa utan städa. Började med att starta en maskin tvätt och sedan fortsatte de med dammning, vattna blommor, så basilika och dill, dammsuga, tvätta mera, röja bort massa saker och städa badrummet. Jag känner mig såå duktig nu : )  Och nu är de redo att kalasas imorgon kväll..

Tyvär krånglar min telefon så därför blir de dåligt med bilder i bloggen. Annars hade ni fått se en bild på min fina påsklilja som blommar jätte fint nu.. Men får bli en google bild istället..

Nu ska jag slappa i soffan med mat och tv-tittande.


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0