Vilken kväll

Jag har haft kul! Jäkligt kul!! Jag, Lina och Emeli delade på en minttu och drack lite vin. Och kvällen liksom bara försvann, tiden gick så fort. Vi var först hemma hos oss och shottade och sjöng en ny låt Lina lärt oss. Riktig höjdar shot låt! Sen gick vi iväg och de var tydligen till musikens hus vi skulle. På glow in the dark. De var dock ganska värdelöst men vi hade kul ändå så vad gör de ?   De stog även en fruktansvärt fin limosin utanför som vi drömde lite om, så de var värt.

Jag börjar fundera på att aldrig ha med mig telefonen ut på krogen, eller när jag dricker. Sen ska jag satsa på att ha en handväska, inte saker i bh:n nå mer. tss ..

Idag gick vi och åt på pinoccio och sen gick vi tjejor och köpte godis som vi smaskade på vid ån. Någon jag faktiskt älskar med Uppsala är att sitta vid ån. Helst ska man äta glass också : )

Kommentarer
Avsändare: e

Hejhej, jag har lagt upp lite om skor på min blogg, så om du har lust kan du ju gärna gå in & säga vad du tycker!

Vi hörs, kram,

http://elinanilssoon.blogg.se/

2009-04-04 @ 17:03:01
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0