Åh va jag är duktig!

Idag har jag jobbat min 5e dag. dvs hälften av dagarna.. Ledigheten närmar sig. Woohoo! (inte vilken ledighet som helst, födelsedags ledigheten till på köpet). Hihi

Idag efter jobbet satte jag mig på balkongen och njöt av solen en stund. Hade inte alls tackat nej till en dag vid en stoor pool eller kanske havet idag. Menmen, balkongen fick de bli. Sen när de blivit liiite svalare iaf så tog jag på mig de nya skorna igen och tog mig en springtur. Samma som sist så alltså ca 6km. Gick lite lättare idag faktiskt. Kom hem ca 4 min snabbare idag. alltid något : )

Nu har jag tagit mig en lång skön dusch och nu väntar jag på maten. Som tar för lång tid på sig. Jävla ugn på att vara seg och allmänt dum i huvudet!


.
Lugg..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0