Brandlarm + Alx = sant?

Jag börjar se en slags kraft då brandlarm verkar dras till mig. De är alltid jag som jobbar då brandlarmet går i centrat, har hänt 3 eller 4 gånger nu och jag har inte ens jobbat där 1 år. Och de som jobbat där flera år har typ varit med om de 1 gång. Och just de att de faktiskt startade första dagen jag skulle jobba själv. Hur stora är oddsen?!  Tydligen rätt stora : p

Idag slutade jag tidigt på jobbet och skulle ut och springa egentligen, men attans, de regnade. Hihi. Så jag bakade muffins och slappade i soffan istället.  Så mycket skönare! : )

Tror jag ska ringa My Love nu och sen kanske krypa ner i sängen, eller ? de kanske är för tidigt att sova redan..  ?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0