En utflykts-dag med älsklingen

Idag har jag och Johannes varit på utflykt. Hihi. Vi åkte först till thuns där jag hittade lite iaf. Ett par nya reebok tränings skor. Så nu kan jag inte skylla på att jag inte har några skor att springa i (attans). Köpte en stooor lykta till hallen och lite annat smått och gott. Även Johannes hittade ett par skor och några t-shirts. Vi åkte sedan till Ulva för jag skulle leta en krydda, som dock inte fanns där. Sedan ville Johannes visa deras gamla hus i Skuttunge så vi åkte dit. Stooort och fint hus var de verkligen! Måste erkänna att jag blev lite imponerad av Skuttunge, rätt mysigt och massa fina hus : ) Innan vi åkte hem kollade vi även in hans mormor&morfars gamla sommarstuga.  En riktig utflyktsdag. Mysigt <3

Nu har jag precis beställt ett gäng bikinis. Hittade så mycket som 7 delar på H&Ms rea. Jag som behövde en ny till Thailand passade på att skaffa 3 nya överdelar och 4 nya trosor. De blir ju trots allt slitet av allt badande där. Och allt gick på typ 200:-. Gillart! 

Nu kommer snart Johannes hem efter en liten cykel tur, då blir de jordgubbar. Sen blir de nog sova för imorgon börjar min härliga vecka. 10 dagars jobb!

Johannes <3

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0