Ett trött huvud

Nu är jag riktigt dålig på att skriva här. Men jag har verkligen inte orkat när jag väl haft tid över.. Har haft huvudvärk i en vecka nu, en såndär jobbig huvudvärk. Vet inte om de är nacken som spökar kanske.

Jaja, har jobbat endel i veckan också. Och när jag jobbat klart i torsdags så åkte jag till Tierp. För igår blev de löshår på Sara som blev supersnygg. Riktigt blont, lockigt, tjockt, änglahår. : )

Har köpt mario kart till mitt Wii nu så har blivit en massa spelande av också. Och sen har min farm på fejjan tagit rätt mycket av den lediga tiden. hihi.  Nej vilket oseriöst inlägg de känns som, nu ska jag ladda inför familjekampen mot floods !

Må gott..

Kommentarer
Avsändare: Sandra ♥

usch ja, det är extremt jobbigt att a ont i huvudet :/ jag hade det varje dag i en månad ett tag. inte alls kul!

2009-08-22 @ 12:56:01
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0