Födelsedagen

Nu är min födelsedag över.. Den går alltid så fort! Nu är de bara ett år kvar till nästa.. hihi.

Fick massa bra och fina saker. Fick symaskin och lite tillbehör + ett underbart te av mamma och pappa. Nintendo wii av Johannes ( så förbaskat kul!!! ).En liten (perfekt om jag vill ha äppelpaj) och en stor pajform, stekpannor, kastruller och presentkort på Ikea av Elin och Danne. Och två super fins halsband av Sara.  Tror jag fick med allt nu : ) Nej juste, presentkort på blomsteraffär av mormor.

Så idag vill jag allt annat än jobba. Vill sy, äta äppelpaj och spela wii. Men jobbet kallar.. Får försöka se de positiva att jag kan kika på fler spel på rasten.. Men i min kropp känns de knappt att jag varit ledig i helgen, skulle behövt 2 dagar till för att vila upp mig. Men, de får bli en annan gång..

     


Saknar redan min karl ..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0