Nyfärgathår & äppelpaj

Ännu en dag på jobbet har passerat. De är sjukt vad tiden går fort på jobbet, dagarna bara försvinner!! Idag blev de lunch med Martina som jobbar i butiken brevid : ) Efter jobbet sprang jag och köpte ny nagelförstärkning, testa en med pärlemo, men samma märke som sist, dvs trind. Den var jätte fin och naglarna blir ju verkligen starka av den! I Like.

Innan jag fick komma riktigt hem så var de den klassiska parkerings-jakten. Var smet fullt överallt! Hittade efter typ 15 min (och en ganska smält glass) en ledig plats. Hoppade direkt in i duschen, sen i med hårfärg. Smaskade våfflor och slängde ihop en äppelpaj. Nu är både håret och naglarna fina, och jag är mätt : )

Hah ojj, allt de ovanför skrev jag för typ 1 timme sedan, men glömde bort mig liksom och nu hittade jag dehär. Vips!
Jag fick just veta nå kul, spännande, och ja, Allt positivt sådär. Nu pirrar magen och jag funderar på hur jag ska kunna sova. ?! Hihi. Förmodligen har de lagt sig imorgon, eller jag hoppas de så jag blir normal igen! Men dehär förblir en hemlis ett tag till..



Nej, allt för mig..

Kommentarer
Avsändare: Storebror

Jag vet! :D Spännande!

2009-08-28 @ 17:51:10

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0