Semestern.

Ja, mina 6 lediga dagar gick allt för fort : ( Men blev en hel del sol, lite bad och mys med folk jag gillar!  Hade två filmkvällar med syster då vi raddade upp massa chips, dipp och godis. Kvällar som dom är något jag gillar skarpt! : )

Vi var ut till Linas stuga en dag också, de var jätte fint och mysigt. Fick lite sommarkänsla där ute. hihi.

Sen på lördagen firade vi storasyster som fyllde 25 på onsdagen. Släkten samlades hemma hos mamma och pappa och vi överaskade Elin med massa mat och tårta + trevligt sällskap. hihi. De var riktigt roligt och trevligt!! Synd att jag skulle upp och jobba dagen efter dock.. Men men..

Idag var jag ledig igen och vädret har varit toppen.. Hade 42 grader på balkongen så jag har stekt. Har dock stadsbränna vilket innebär brun på bara framsidan. Hur osnyggt som helst!!

Letar utbildningar för fullt nu också. Eller jag ska läsa kurser på distans tänkte jag. Historia och någon matte kurs. Men jag är sjukt sugen på ekonomi. Tror jag har en liten ekonomi del i min hjärna för den tanken har funnits så länge nu.. Hmm, kanske ska besöka cvl imorgon..  ?

Nej, film..

Kommentarer
Avsändare: mia

du har ett poäng i det hela! hihi..

det som är skönt är att emil åker ju dit på det, är ju mest hos han. så han är min lilla slav nu :) bara han inte tröttnar på mig nu efter alla fem veckor! haha! men det känns så himla pissigt.. får inte spela fotboll i höst som är hela min fritid :( och inge bad.. bökigt att duscha. men vem säger att man måste duscha? haha nej fy!

hoppas allt är bättre me dig iallafall! :)

2009-08-04 @ 19:09:40
URL: http://miawestin.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0