Sovit som en stock.

Oj vad jag sovit inatt. Blev nog närmare 11 timmar och jag har sovit såå skönt! Problemet är att jag fortfarande är trött, förmodligen sov jag kanske lite länge, eller för lite ?

Gick upp och tog mig en dusch och precis när jag fått ur balsamet så stänger dom av vattnet i huset, utan att säga till innan. Gissa om jag blev förbannad eftersom vi fick sätta upp och dela ut typ 1000 lappar när vi skulle byta toastol? : p Smsade arg Johannes och han säger att de säkert var en läcka, då gör dom så. MEN, inte fan va de läcka inte, för jag såg när dom bar ut en gammal disk eller tvättmaskin från huset. Alltså bytte dom bara hos något.. Nu, nu är de krig i detta hus !!

Nej nu ska jag borsta gaddarna och bege mig mot jobbet.. dags att göra nytta igen!

Kommentarer
Avsändare: Storebror

Du ser, det är bättre på landet :) Där har man egen brunn

2009-08-28 @ 15:00:16

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0