Alla <3-dag.

Jag har varit dålig på att blogga nu men jag har gjort just de man skulle göra igår.. Fast vi började redan på Fredagen.

Först jobbade jag och fick en ask med chokladhjärtan av chefen, så snällt! Sen hämtade Johannes mig och vi åt en burgare i bilen och sedan direkt till Fyrishov där Elin, Tobbe och Danne väntade för 2 timmars disco bowling. De var evigheter sen jag bowlade men fy sjutton va roligt de var. Och de bästa av allt var att jag kom 2a. Jag brukar alltid komma sist.. Och anledningen till att jag vann var nog mina 3 strike i rad. Hur lyckades jag?!

Igår, Lördag, så fick Johannes sin present i form av en bok där hela våran lilla historia finns och jag tror han gillade den lite i alla fall.. Tss. Sen umgicks jag med familjen, bakade en hjärtkaka som vi hade till mys fika, tog en promenad med min käre vän Sara och på kvällen åkte vi till Emeli & Robin där även Lina & Emil var. Så jag umgicks med folk jag verkligen gillar hela dagen..

Nu ska jag äta lite lunch och sedan ska jag & mamma greppa skidorna och ta oss en tur. De blir spännande då jag inte åkt på ca 6 år, blev avskräckt då eftersom mina skidor hade sämst glid så jag drog mig fram och mamma bara sa att jag var dåligt tränad. Så, jag kommer förmodligen bli aningens trött idag också..

Kommentarer
Avsändare: Sarah Giercksky

Låter som att du har haft en bra helg :) kram

2009-02-15 @ 12:22:57
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Avsändare: Sofie

Snygg header :D kram!

2009-02-15 @ 12:27:32
URL: http://maisan.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0