Besatt av Gossip girl

Jag har börjat kolla på Gossip girl från första avsnittet. Jag har nu sett 4 avsnitt och är helt fast. Många har sagt att de är likt OC ( jag älskar OC ), och de finns faktiskt sina likheter. Riktigt bra! Jag rekomenderar er att kolla!

 Men problemet är att jag helst vill ligga här, nerbäddad i soffan, och kolla på avsnitt efter avsnitt hela dagen.. Visserligen måste jag inte göra något idag men jag bör ta en promenad och skulle igentligen målat lite.. Men de kanske får bli en annan dag? Eller så tar jag en rask promenad så jag kommer hem snabbt, för att fortsätta kolla.. ?




Kommentarer
Avsändare: Sophy

d blir bara bättre o bättre framöver =)

2009-02-24 @ 12:13:03
URL: http://sophys.blogg.se/
Avsändare: Gabriella

Gillar du Gossip Girl nu kommer du älska det totalt senrare :P Jag är typ besatt också ^^

2009-02-24 @ 12:25:55
URL: http://gabsj.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0