"De har vart en lång dag.."

Idag har jag  till största del bara varit på jobbet.. Började 12 och slutade 22. Tråkigt nog blev de inte så mycket drag vi hoppats på men jag hade underhållning av Gerts fräckisar (från rix morgon zoo), då de var där och körde lite live. Nu är jag hemma och är väldigt trött. Jag är imponerad av att jag orkade med julen då jag jobbade varje dag och ungefär denna längd på dagar.. Men de är väl de att jag tycker de är så himla kul ändå : )

Nu ska jag ta lite fika och kolla på Gossip girl innan jag lär sova. Ska upp tidigt imorgon för att åka iväg och lyssna på när de sänder rix morgon zoo live i Gränby. Och kika i alla nya butiker om de finns något att fynda, hoppas!!

Natti.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0