EMD till final.

Jag brukar alltid vara missnöjd över resultatet i melodifestivalen. Trots de så röstar jag aldrig så jag får skylla mig själv. Men idag är jag faktiskt nöjd då de första finalisterna till Globen är EMD med Baby goodbye. Jag gillar låten och instämmer inte med aftonbladets kommentator som påstår att de ser ut som 3 pepparkaksgubbar.. Nono! Och nu vill jag även påpeka att jag inte är en av de tjejor som är helt galet förälskade i EMD utan dom var bara bra ikväll..

Däremot väldigt besviken på BWO´s låt. Eller ja, låten var ok men de som dansade med ljusstavarna var inte så tajta och de förstörde tyvär allt för mig.. Nu när de står mellan just BWO och Molly Sandén så kvittar de. Mollys låt var fin men lite tråkig, mer ballad än schlager.. Fast är dagens schlager verkligen schlager? Aja, de kvittar i alla fall vem som går vidare av BWO och Molly Sandén. 

Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Avsändare: Sophy - What U See Is What U Get.

jag tyckte nog att E.M.D o Velvet va bäst.

2009-02-21 @ 21:33:21
URL: http://sophys.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0