En dag tillsammans.

Igår var både jag och Johannes lediga så vi passade på att vara duktiga. Tillsammans. Vi började med att åka till Ikea för att lämna in bänk skivan som spruckit, så vi fick en ny och jag passade på att köpa lampa och handdukshängare till badrummet. Vi åkte sedan för att köpa mattmat, aktivitets leksak till missen och något liknande fyspray så hon inte gräver ur all blomjord från krukorna.

Vi åkte sedan hem, började tvätta och gjorde lunch. Efter att vi ätit tog vi tag i hallen, målade tacket, slipade, spacklade och målade. Vi hann till och med klart nu när vi var två. Nu är de bara lite kvar i "mini-hallen" som Johannes kan fixa idag. Jag lagade också mat medans Johannes gjorde de sista i hallen. Gjorde taco-biffar med klyftpotatis och guacamole, jag lyckades bra med mitt egen gjorde recept enligt mig själv : )


Vi slog oss ner i soffan med maten och kollade på film. Benjamin Bottom. Galet bra film som bör ses!! Han är så söt när han är gammal bebis. Nej, jag älskar filmen!!

Nu ska jag snart iväg till jobbet och jag hoppas att bussarna går som de ska även om de snöar. Kommer de 1 cm snö är de ju nästan snökaos i stan och all trafik står still, tss. Annat på landet..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0