Fin besök.

Finns de något jobbigare än att man får sova, man är trött och vill sova, men någon eller något stör en ? Detta hände mig imorse. Så fort jag somnade om så började missen mjaoua. Helt hopplöst!

När jag gått upp och tagit mig en härlig, nyttig smoothie så kom syster och Nova. Fin besök! Vi fikade lite innan vi åkte iväg. Elin skjussade mig till jobbet för hon skulle shoppa lite. Skönt att slippa bussen : )

Missen var så söt när Nova var här. Hon var jätte nyfiken på henne så hon sprang efter och nosade, men när Nova ville nosa tillbaka så sprang hon iväg igen. Tss.

Nu har jag jobbat och ja, dagen bara flög iväg. Förvånande? Nej..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0