Gottegris..

Nu är mina smaskigheter klara och jag är mer än sugen på att smaka allt!! Bakade vaniljbullar, kanelbullar, kolakakor och hallon grottor. Hur smaskigt som helst!! Så nu känner jag mig duktig som bakat så mycket.

När jag var och handlade inför bakandet så köpte jag även grönt te. De ska ju vara lite hälsosamt sådär så jag tänkte smaka. Tyckte Liptons låda med 4 olika smaker var perfekt så kan jag testa vilken jag gillar bäst också.. Nu ska jag ta och måla klart i min garderob och i hallen sen ska jag slå mig ner i soffan med en kopp te, en bulle och 2 sorters kakor.. Tss. Eftermiddags mys.



Hallongrottorna ser lite vidriga ut men jag älskar när de är mycke sylt så dom svämmade liksom över.. hihi..

Kommentarer
Avsändare: Fia

Så smarrigt!!!

2009-02-23 @ 15:51:20
URL: http://sofsan.blogg.se/
Avsändare: Martina

Vad mumsigt det ser ut! Igår köpte jag hjärtformade kakformar så snart blir det baka av i min lägenhet också ;)

2009-02-24 @ 11:31:47
Avsändare: Rebecca

Det såg gott ut! =)

2009-02-24 @ 20:28:46
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0