Helt hopplöst.

I Tisdags ringde jag om att internet inte funkade och de skulle se över de hela. Men datorn var då tvungen att stå ute på hallgolvet, i kopplad till internet jacket! Jahaja.. den kvällen blev vääldigt tråkig.

Självklart kom internet tillbaka igår kväll när Johannes kom hem. Men de funkar fortfarande inte som de ska, helt hopplöst!!

Så, idag gick jag upp 08.20, packade med mig missen och lite smått och gott, tog bilen till kvarnen för att ta tåget hem till Tierp. Ett fungerande internet !! Ska strax iväg till syster för att kika på lite kryssningar. Hon ska bjuda mig och vi åker nog 2-3mars. Ska bli sååå kul : ) ( även hört att hon bakat bullar, smaskens)


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0