Hjälp mig?!

Nu är jag ensam, ensammast i stan!! Johannes började sitt nya jobb i Stockholm idag hos Tobbe. Så nu bor han där i veckorna. Är de tacken för att jag offrar mig och flyttar till stan? Tss.

Idag ska jag i alla fall passa på att äta en sallad, nyttigt och gott. Plus att jag aldrig får äta de när Johannes är hemma för de är ju nyttigt. Nyttigt = farligt i Johannes värld.

Men jag är också fruktansvärt sugen på att baka semlor idag. Ok, jag ska vara nyttig och få bort mina egna semlor men vafan, jag är ju inte över fet och jag äter ju nyttig mat. Visst är jag värd semlor då? Hemgjorda, lite nyttigare semlor ? Hjälp mig att avgöra tack!

Fick nyss ett samtal från Sajmon också, vi ska luncha imorgon så helt ensam är jag inte som tur är.  Men nu måste jag lägga i parkerings pengar och sedan handla..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0