"Jag" är tillbaka!

Jag har haft en period där jag var tvungen att shoppa nå nytt hela tiden! Bara för att få den där känslan. Så jag bara köpte och köpte..

Sen kom den dagen då vi fick veta om lägenheten och att vi kanske skulle flytta. Då började jag spara och köpte inte ett enda klädesplagg på 1 månad vilket var otroligt för mig.. Sen har jag lyckats hålla på dedär att liksom spara.

Men nu när jag sitter här ensam, rastlös och sugen på godis(som jag inte får äta) så kommer behovet tillbaka. Jag var nyss påväg mot dörren men stoppade mig själv. Dock är jag fortfarande så fruktansvärt sugen på att gå ner på stan och köpa nå fint. Som tröst! Men hur ska de sluta om jag varje dag ska köpa något som tröst ?

Ojj, nu lossnade N:tangenten så den ligger löst och är asseg.. Oppss!

Nej vafan, jag går ner en sväng på stan. Jag ska ju börja ta promenader .. Hihi.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0