Jag får ont

Jag antar att de flesta sett på tv om hur de plockar dun från levande fåglar. Jag förstår inte hur jävla dum i huvet man får vara?! Jag får så ont av att se dedär och jag mår så dååligt! Dom som jobbar med de där borde plågas på exakt samma sätt, för de är inte acceptabelt! Vem kan komma med denna idiotiska idé? Jag hoppas Sverige och världen ser dehär och reagerar, ordetligt! De ska inte tjäna ett enda litet öre på de dom gör.. Plåga djur som inte kan göra ett piss, hur lågt får man sjunka?

Jag får panik för jag har duntäcke, dunkudde, dunjacka, duntofflor,  ja allt i dun. De känns inte kul att ha de nu, men jag hoppas verkligen att just de jag äger kommer från bättre ställen. I framtiden lär jag tänka en extra gång och kolla vad de kommer ifrån, annars stödjer jag ju skiten..

Nej ursch..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0