Jag vill inte chocka er men..

Jag tog mig en joggingtur på förmiddagen. Jag! Jogga! I Uppsala!!  !?!? Jag vet inte hur de gick till men jag kände för de. Så jag tog mig en tur, en väldigt kort dock, men ändå.. Jag joggade med min fula stil i Uppsala. Jag är nöjd!

Nu har jag duschat, fräshat upp håret med skumtoning och väntar på att lunchen ska bli klar. Ska sedan ta mig ner på stan för att möta Sandra och se vad vi ska hitta på för något kul : )



Nu pingar de micron.. korvstroganoff, smask..

Kommentarer
Avsändare: Storebror

Ojoj håller du på att bli hälsosam syrran.

2009-02-18 @ 13:48:05
Avsändare: Alexandra

De stämmer bra.. Fast jag konstaterade att de är roligare att träna än att äta nyttigt. Och träning ska ju också ge lite energi tydligen. haha

2009-02-19 @ 10:49:54

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0