Killar och melodifestivalen

Åkte tillbaka till Uppsala idag. Jag och Johannes har nu ätit en härlig kycklingpaj och sallad. Riktigt gott, kanske för gott då jag är äckligt mätt nu.

Men när jag sa att jag skulle se melodifestivalen försvann Johannes till en kompis. Så jag som åkte in hit för att vara med Johannes och liksom skippade en toppen fest i Tierp sitter nu själv framför melodifestivalen.. Vad är de med killar och melodifestivalen? De värkar vara livrädda för att kolla på de.. Själv tycker jag de är underhållande och en tradition.

Kommentarer
Avsändare: Elin

ja eller hur visst ska man se på melodifestivalen =)

2009-02-25 @ 22:44:49
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0