Konstigt väder..

Idag är vädret verkligen fram och tillbaka. Ena stunden är de mörkt, mulet och snön vräker, och helt plötsligt blir de klart och strålande solsken.. Jag fattar inte..

Vet inte riktigt vad som händer idag heller.. Ska i alla fall dricka lite te nu och sen bär de nog av till Emeli och Robin. Kvällen har vi inte planerat, vad jag vet.. Men de blir nog bra. Jag vill se melodifestivalen i alla fall : ) 

Mina planer på att skaffa mops kommer bara närmare och närmare nu.. Har faktiskt lite tänkbara hundvakter i Uppsala nu och är de kris kan Danna ta med den hem till tierp på tåget ( eller hur Danne? haha). De är en i Tierp som snart ska ha svarta mops valpar och en tik vill hon ha ut på foder. Perfekt !! De känns som om jag skulle kunna göra vad som helst, bara jag får min lilla dröm mops!!


Kommentarer
Avsändare: Storebror

Nehe du, det är bättre att du låter bli att skaffa hund.

2009-02-28 @ 14:40:30
Avsändare: ziina//

gulliga!

2009-02-28 @ 21:13:41
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

du får väl offra dig lite för syrran

2009-03-01 @ 13:15:55
Avsändare: Elin

ja eller hur danne...offra sig lite de måste man =P

2009-03-01 @ 13:26:33
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Storebror

Sålänge jag slipper bära med mig en hund på tåget i rusningstid :P Om man ens kan kalla dom för hund!?

2009-03-01 @ 15:11:12

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0