Min nya garderob

Idag har jag varit duktig. Efter frukosten tog jag tag i städningen och städade hela lägenheten ordentligt vilket verkligen behövdes. Torkade ut garderoberna i hallen så att även de går att använda nu.. Blev  mycket fint.

Men till de lite roligare.. Jag har tagit en dubbeldörrs garderob i sovrummet som min alldeless egna idag.. Så jag rev ut alla handdukar och sånt som låg där innan och målade hela insidan vit. Lär målas en gång till men färgen tog slut.. Ska måla insidan av dörrarna bruna tror jag, resten vitt.. Tog mig även en promenad ner på stan och köpte en ljusrosa färg som jag ska måla något dekorativt och fint med på de bruna dörrarna. Sen ska jag sätta krokar där för halsband, en spelen och sen inreda garderoben med någon bra förvaring för kläder.. Plus en häftig lampa ( Johannes göra).

Nu ska jag börja fundera på mat och hoppas på att vårat internet blir som vanligt igen!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0