Natt terror..

Jag är så trött just nu, men ändå kan jag inte sova.. De är för ljust, plus att jag har annat att fixa med innan Johannes kommer hem och vi ska iväg till Tierp. Vad som ska fixas får ni höra en annan gång..

Men, anledningen till att jag är trött.. Höll på och grejjade hela kvällen igår, och innan jag kunde sova var jag tvungen att läsa ut min bok, Mossviken fruar. Så när jag väl höll på att somna ca 01.45 så ringde de.. Jag blev rent ut sagt livrädd!! Men då var de syster som var lite kalas. Hon och Bruno skulle dricka vin men ja, de drack inte bara lite vin längre. Så när vi lagt på kunde jag i alla fall somna.. Men sen har jag haft missen sköna sång hela morgonen. Hon tyckte tydligen att de var dags att vakna. Så tillslut var de bara att ge upp och gå upp..

Och någongång idag ska jag träffa Lina min fina också.. Fredag = Helg = Godis... Weeii : )

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0