Nya Gränby centrum..

Även om de blev sent igår så var jag upp tidigt idag för att åka ut till Gränby och shoppa loss. Massa härliga erbjudanden nu när de är invigning för alla nya butiker. Jag måste säga de att nu är Gränby 1000 gånger bättre än förut. Bara de att H&M har hela sitt sortiment där nu i en ny häftig lokal. De var verkligen snyggt inne på H&M och de jag gillade mest var underklädes avdelningen. Den kändes som en butik för sig, riktigt snygg var den. Bra jobbat H&M.

Men sen har även Nilsons, Din sko, Vila, Flash och lite fler butiker öppnat. Plus att Gina tricot ska byta till en större lokal även dom, så nu blir de säkert mer från deras sortiment också..

Jag kan rekomendera alla att åka dit och kika.. Och alla erbjudanden är ju bara ett plus i kanten : )

Kommentarer
Avsändare: Miche

Kan inte annat än att hålla med, HM var riktigt fräscht gillar d stora fönsterytorna! snyggaste HM jag varit på helt klart

2009-02-26 @ 16:01:05
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0