Pizza Ångest.

Dagens lunch med Simon blev väldigt lyckad. Eller ja, vi som båda vill vara nyttiga sitter nu och bearbetar våran ångest efter en pizza / kebab på Pinoccio, som förövrigt har sjukt goda pizzor, och sedan en varm choklad med marshmallows och en chokladboll på Café 018. Har aldrig varit på Café 018, bara hört en massa positivt. Och de var väldigt mysigt och gott där. Det dumma var väl att jag tog varm choklad med vanlig mjölk, mindre bra när man är laktos intolerant. Så nu får jag stå ut med min magont..

Vi gick även lite på stan och jag köpte en tröja för 29:- på gina tricot, riktigt kap. Och även 2 par trosor även dom på rea.. Kändes bra att gå hem med min Gina tricot kasse sen. Något nytt!

För att må lite bättre efter allt de onyttiga ska jag äta en avokado nu, och en sallad lite senare.. Så är ingen skada skedd. Hihi. Ok, jag är sämst på att vara nyttig, men jag försöker i alla fall !!

Tog lite kort när jag var ute också men funkar inte att lägga in dom : (  ska försöka senare igen.. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0