Resultatet.

Jag och Lina fick hälsa på Emeli. Hon var i Robins Mammas nya hus och de var så fruktansvärt fint!! Jag vill bo där tack! : ) Innan vi åkte dit konstaterade Lina att de var helg och då får man äta godis. Så på vägen till mig köpte hon godis som vi hade med oss in till Emeli. Så vi satt där i de fjällen liknande huset och myste och smaskade godis. Söt tjejorna och prins Zero (vovven) : )

När jag kom hem tog jag och Nova en promenad. Hon tog chansen att testa mig rejält så ett tag fick jag ungefär dra henne fram. Men sen insåg hon att de inte var någon idé och gick så fint hela vägen hem. De är ju så skönt väder idag! En sol som riktigt värmer, samtidigt som de är helt vitt av snö. Mysigt!!


Kommentarer
Avsändare: Daniella

Jadå, absolut :-)

2009-02-20 @ 16:25:46
URL: http://deniella.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0