Snö snö SNÖ

De är nå visst med snö. Allt blir så mysigt när de är vitt ute. Jag gillart! Sen blir de extra fin nu när jag kommer till Tierp för här ligger faktiskt snön kvar, de är annat än i Uppsala där de smälter på 1 sekund.

Vi åkte hit igår efter att jag stängt butiken för dagen. Hade riktigt kul igår kväll när jag jobbade för alla var så trevliga och glada. Kanske för att de var fredag?

Nu ligger jag i min kära soffa, med en godis påse, som är den sista på länge. Gissa om jag försöker njuta så mycke de bara går? : ) Ska snart ta och träna men jag lär samla kraft och motivera mig själv först.. Kan bli svårt!

Juste, fått en inbjudan till Miche och Stefans lilla kombo fest. De är två från FiD och Miche har nu flyttat in till Stefan och ska nu fira detta. Anledningen till att jag skriver de här är att de kommer bli helt stört.  De är nog alla medvetna om. Men jag hoppas att jag kan ta mig dit för att träffa massa FiD:are och delta i de störda..


Kommentarer
Avsändare: Miche

haha bra där Alx att du förbereder dig för en störd fest här på väktis ;) mindre än en månad kvar nu :)

2009-02-08 @ 18:58:27
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0