Te & Bull-mys

Nu har vi kikat på kryssningar och 2-3 blir de.. En 24-timmars till Åbo. Men vi har inte bokat än i hopp om att Martina ska säga att hon vill åka med också. : ) 

Blev kvar hos syster väldigt länge, vi åt lunch, kollade på tv och slappade. Vi tog även en fika med de smaskiga bullarna och en kopp te samtidigt som vi kollade på första sällskapsresan då de åker på solsemester. Underbara filmer!! Hah! Plus underbara bullar, smaskens !! 

Vi har även börjat planera en resa till Thailand om ett år. Jag, Johannes, Elin, Tobbe, Danne ( ja Danne, bara att hänga med, du kan inte säga något annat) och sedan kanske få med Mörner och någon mer. Vore såå härligt!! Så nu ska de sparas!!


Kommentarer
Avsändare: Anonym

Jag tvekar inte en sekund på att åka! :D

2009-02-19 @ 19:56:57
Avsändare: Storebror

Jag tvekar inte en sekund på att åka! :D

2009-02-19 @ 19:58:54
Avsändare: Elin

weiii

2009-02-19 @ 23:37:27
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Elin

weiii

2009-02-19 @ 23:37:30
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0