Vaniljyoghurt <3

Sitter här och laddar inför en lång jobb dag.. Ska jobba 12-22. Men de kommer bli riktigt kul! Däremot kommer jag vara väldigt trött i slutet då jag faktiskt gick och la mig kl22 igår.. Tss. Jag laddar med en ordentlig frukost nu. Vaniljyoghurt, musli, gojibär och en macka. Jag är så glad att jag hittat en laktosfri vaniljyoghurt som är riktigt god. Eller ja, den är låglaktos så jag hoppas på att de funkar lika bra. God som sjutton är den i alla fall : )

Nej nu lär jag fortsätta äta..

Kommentarer
Avsändare: Sanna

Jag åt med vaniljyoghurt till frukost. Mums! Skönt att du hittat en med mindre laktos i .

2009-02-25 @ 12:01:10
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0